Apple-valtuutettu huolto.
Apple-valtuutettu huolto.
Apple-valtuutettu huolto.
Apple-sertifioidut teknikkomme käyttävät huolloissa vain Applen alkuperäisiä osia, joiden sopivuuteen ja laatuun voit aina luottaa.
Kaikkien Apple-laitteiden huollot
Sekä takuuhuollot että takuun ulkopuoliset huollot
Applen diagnostiikka, varaosat ja työkalut
Huollon jälkeen Apple-tuotteesi on taas täysin toimintakuntoinen
Applen takuu säilyy myös huollon jälkeen
Kaikkien Apple-laitteiden huollot
Sekä takuuhuollot että takuun ulkopuoliset huollot
Applen diagnostiikka, varaosat ja työkalut
Huollon jälkeen Apple-tuotteesi on taas täysin toimintakuntoinen
Applen takuu säilyy myös huollon jälkeen
Miten voimme auttaa?
Miten voimme auttaa?
Varaa huoltoaika
Suosittelemme huoltoajan varaamista ennakkoon. Voit myös varata ajan myymälässä.
Huollon seuranta
Seuraa huoltotyösi etenemistä tästä syöttämällä laitteen sarjanumero sekä huoltotyön numero.
Huoltohinnasto
Valitse Apple-laite ja huollon tyyppi nähdäksesi voimassaolevat mallikohtaiset huoltohinnat.
→
Valitse Apple-laite ja huollon tyyppi nähdäksesi voimassaolevat mallikohtaiset huoltohinnat.
Huolto
yrityksille
Huollamme yritysten laitteet, myös suuremmat laite-erät. Ota yhteyttä. yritysmyynti@cec.com
Lähetä laite
huoltoon
Etkö pääse tuomaan laitetta C&C-myymälään? Ei hätää. Voit lähettää laitteen meille huoltoon.
Valitse valtuutettu Apple-huolto.
Apple-laitteiden huoltoa tarjoaa yhä useampi toimija, jotka saattavat käyttää huolloissa muiden valmistajien varaosia, kuten näyttöpaneeleita ja akkuja. Muut kuin aidot varaosat eivät välttämättä toimi oikein ja ne voivat heikentää esimerkiksi näytön kuvanlaatua tai pahimmillaan kuumentua aiheuttaen turvallisuusriskejä.
Valtuutetussa huollossa Apple-sertifioidut teknikot huoltavat laitteet ammattitaidolla, käyttäen Applen diagnostiikkaa, aitoja varaosia ja työkaluja. Valitsemalla valuutetun Apple-huollon varmistat, että mahdollinen Applen takuu säilyy voimassa myös huollon jälkeen.
Valtuutetussa huollossa Apple-sertifioidut teknikot huoltavat laitteet ammattitaidolla, käyttäen Applen diagnostiikkaa, aitoja varaosia ja työkaluja. Valitsemalla valuutetun Apple-huollon varmistat, että mahdollinen Applen takuu säilyy voimassa myös huollon jälkeen.
Etsi lähin huoltopiste
Etsi lähin
huoltopiste.
Usein kysyttyä
Usein kysyttyä
Usein kysyttyä
Usein kysyttyä
Usein kysyttyä
Aina reilu hyvityshinta.
Hyvitämme laitteista niiden mallista ja kunnosta riippuen. Asiantuntijamme tarkastavat laitteiden kunnon myymälässä ja määrittelevät laitteille hyvitysarvon. Arviointi nopeaa ja se on maksutonta.
Apple-asiantuntijana tunnemme Apple-tuotteet ja maksamme niistä parhaan hyvityshinnan. Koska Applen laitteet ovat kestäviä ja säilyttävät hyvin arvonsa, yli viisi vuotta vanhoistakin laitteista voi saada vielä mukavan hyvityshinnan.
Hyvityksen voi käyttää mihin tahansa ostokseen Suomen C&C-myymälöissä. Hyvitystä ei voi lunastaa käteisenä eikä lahjakorttina.
Turvallisuus vakiona.
Vaihtolaitteen valmistelu.
Apple-laitteen hinta-arvion antamiseksi tarvitaan aina laitteen sarjanumero
Laitteessa kiinni olevat tarrat, kamerasuojat, kuoret yms. irti.
Näyttö olisi hyvä puhdistaa, välillä vaikea erottaa näppäinpainautumia likaisesta näytöstä .
Find My..? -ominaisuus tai vastaava pois päältä.
Laitteen alkuperäislaturi on oltava mukana - sen puute laskee hyvityshintaa (ei koske iPhonea).
Lopullinen hyvitysarvo määritetään myymälässä, ja se voi muuttua päivittäin.
Ehdot.
Miten valmistelen Apple-laitteen huoltoa varten?
Varmuuskopiointi
Varmuuskopioinnilla varmistat, että kaikki laitteella oleva data on turvallisesti säilössä. Voit ostaa varmuuskopioinnin lisäpalveluna tai tehdä sen etukäteen Applen ohjeiden avulla:
Macin varmuuskopiointi: https://support.apple.com/fi-fi/104984
iPhonen varmuuskopiointi: https://support.apple.com/fi-fi/118426
iPadin varmuuskopiointi: https://support.apple.com/fi-fi/118426
Etsi (Find My Device) -ominaisuus pois päältä
Ota Etsi/Find My Device -ominaisuus (tai vastaava) pois päältä. Lisätietoja saat Applen sivuilta:
https://support.apple.com/fi-fi/guide/icloud/mmfc0eeddd/icloud
MDM
Yritysasiakkaiden tulee ottaa mahdollinen MDM-profiili pois päältä. Lisätietoja saat yrityksesi IT-tukihenkilöltä tai Apple-sivuilta. Huomioithan, että MDM-laiterekisteröinnin lisäksi laitteessasi saattaa olla päällä myös Etsi -toiminto. https://support.apple.com/fi-fi/102300
SIM-kortit ja tarvikkeet
Pyydämme poistamaan SIM-kortillisista laitteista SIM-kortit sekä muut tarvikkeet, kuten panssarilasit, suojakotelot ja kameransuojukset. Mikäli kyse on kuitenkin esimerkiksi laitteen latausongelmasta, huoltoon kannattaa toimittaa mukaan myös laitteen laturi.
Kuinka kauan huolto kestää?
Huoltoajat vaihtelevat viasta, laitteesta ja huoltojonosta riippuen. Nopeimmillaan esimerkiksi iPhonen lasin vaihto onnistuu C&C Aleksin myymälässä odottaessa.
Huoltoajan minimoimiseksi meillä on aina varastossa laitteiden kysytyimpiä varaosia. Harvinaisemmatkin osat saamme Apple-valtuutettuna huoltona 1-2 päivässä.
Voit seurata huoltotyösi etenemistä syöttämällä laitteen sarjanumero sekä huoltotyön numero huollon seurantaan jonka löydät ylempää sivulta.
iPadin tai Apple Watchin näyttö on rikki, mitä teen?
iPadin tai Apple Watchin pelkkää näyttöä ei voi vaihtaa, vaan koko laite on vaihdettava. Laitevaihdon hinta vaihtelee mallin mukaan. Tarkat mallikohtaiset hinnat näet ylläolevasta huoltohinnastosta.
Diagnosointikustannukset
Diagnostiikkamaksu/kustannusarvio:
iOS-laitteet 49 €
Mac 79€
Mikäli laite huolletaan kustannuarvion tai hinnaston mukaisesti, diagnostiikkamaksua ei veloiteta.
Diagnostiikkamaksu peritään jo työn vastaanotossa.
Miten valmistelen Apple-laitteen huoltoa varten?
Varmuuskopiointi
Varmuuskopioinnilla varmistat, että kaikki laitteella oleva data on turvallisesti säilössä. Voit ostaa varmuuskopioinnin lisäpalveluna tai tehdä sen etukäteen Applen ohjeiden avulla:
Macin varmuuskopiointi: https://support.apple.com/fi-fi/104984
iPhonen varmuuskopiointi: https://support.apple.com/fi-fi/118426
iPadin varmuuskopiointi: https://support.apple.com/fi-fi/118426
Etsi (Find My Device) -ominaisuus pois päältä
Ota Etsi/Find My Device -ominaisuus (tai vastaava) pois päältä. Lisätietoja saat Applen sivuilta:
https://support.apple.com/fi-fi/guide/icloud/mmfc0eeddd/icloud
MDM
Yritysasiakkaiden tulee ottaa mahdollinen MDM-profiili pois päältä. Lisätietoja saat yrityksesi IT-tukihenkilöltä tai Apple-sivuilta. Huomioithan, että MDM-laiterekisteröinnin lisäksi laitteessasi saattaa olla päällä myös Etsi -toiminto. https://support.apple.com/fi-fi/102300
SIM-kortit ja tarvikkeet
Pyydämme poistamaan SIM-kortillisista laitteista SIM-kortit sekä muut tarvikkeet, kuten panssarilasit, suojakotelot ja kameransuojukset. Mikäli kyse on kuitenkin esimerkiksi laitteen latausongelmasta, huoltoon kannattaa toimittaa mukaan myös laitteen laturi.
Kuinka kauan huolto kestää?
Huoltoajat vaihtelevat viasta, laitteesta ja huoltojonosta riippuen. Nopeimmillaan esimerkiksi iPhonen lasin vaihto onnistuu C&C Aleksin myymälässä odottaessa.
Huoltoajan minimoimiseksi meillä on aina varastossa laitteiden kysytyimpiä varaosia. Harvinaisemmatkin osat saamme Apple-valtuutettuna huoltona 1-2 päivässä.
Voit seurata huoltotyösi etenemistä syöttämällä laitteen sarjanumero sekä huoltotyön numero huollon seurantaan jonka löydät ylempää sivulta.
iPadin tai Apple Watchin näyttö on rikki, mitä teen?
iPadin tai Apple Watchin pelkkää näyttöä ei voi vaihtaa, vaan koko laite on vaihdettava. Laitevaihdon hinta vaihtelee mallin mukaan. Tarkat mallikohtaiset hinnat näet ylläolevasta huoltohinnastosta.
Diagnosointikustannukset
Diagnostiikkamaksu/kustannusarvio:
iOS-laitteet 49 €
Mac 79€
Mikäli laite huolletaan kustannuarvion tai hinnaston mukaisesti, diagnostiikkamaksua ei veloiteta.
Diagnostiikkamaksu peritään jo työn vastaanotossa.
Miten valmistelen Apple-laitteen huoltoa varten?
Varmuuskopiointi
Varmuuskopioinnilla varmistat, että kaikki laitteella oleva data on turvallisesti säilössä. Voit ostaa varmuuskopioinnin lisäpalveluna tai tehdä sen etukäteen Applen ohjeiden avulla:
Macin varmuuskopiointi: https://support.apple.com/fi-fi/104984
iPhonen varmuuskopiointi: https://support.apple.com/fi-fi/118426
iPadin varmuuskopiointi: https://support.apple.com/fi-fi/118426
Etsi (Find My Device) -ominaisuus pois päältä
Ota Etsi/Find My Device -ominaisuus (tai vastaava) pois päältä. Lisätietoja saat Applen sivuilta:
https://support.apple.com/fi-fi/guide/icloud/mmfc0eeddd/icloud
MDM
Yritysasiakkaiden tulee ottaa mahdollinen MDM-profiili pois päältä. Lisätietoja saat yrityksesi IT-tukihenkilöltä tai Apple-sivuilta. Huomioithan, että MDM-laiterekisteröinnin lisäksi laitteessasi saattaa olla päällä myös Etsi -toiminto. https://support.apple.com/fi-fi/102300
SIM-kortit ja tarvikkeet
Pyydämme poistamaan SIM-kortillisista laitteista SIM-kortit sekä muut tarvikkeet, kuten panssarilasit, suojakotelot ja kameransuojukset. Mikäli kyse on kuitenkin esimerkiksi laitteen latausongelmasta, huoltoon kannattaa toimittaa mukaan myös laitteen laturi.
Kuinka kauan huolto kestää?
Huoltoajat vaihtelevat viasta, laitteesta ja huoltojonosta riippuen. Nopeimmillaan esimerkiksi iPhonen lasin vaihto onnistuu C&C Aleksin myymälässä odottaessa.
Huoltoajan minimoimiseksi meillä on aina varastossa laitteiden kysytyimpiä varaosia. Harvinaisemmatkin osat saamme Apple-valtuutettuna huoltona 1-2 päivässä.
Voit seurata huoltotyösi etenemistä syöttämällä laitteen sarjanumero sekä huoltotyön numero huollon seurantaan jonka löydät ylempää sivulta.
iPadin tai Apple Watchin näyttö on rikki, mitä teen?
iPadin tai Apple Watchin pelkkää näyttöä ei voi vaihtaa, vaan koko laite on vaihdettava. Laitevaihdon hinta vaihtelee mallin mukaan. Tarkat mallikohtaiset hinnat näet ylläolevasta huoltohinnastosta.
Diagnosointikustannukset
Diagnostiikkamaksu/kustannusarvio:
iOS-laitteet 49 €
Mac 79€
Mikäli laite huolletaan kustannuarvion tai hinnaston mukaisesti, diagnostiikkamaksua ei veloiteta.
Diagnostiikkamaksu peritään jo työn vastaanotossa.
Miten valmistelen Apple-laitteen huoltoa varten?
Varmuuskopiointi
Varmuuskopioinnilla varmistat, että kaikki laitteella oleva data on turvallisesti säilössä. Voit ostaa varmuuskopioinnin lisäpalveluna tai tehdä sen etukäteen Applen ohjeiden avulla:
Macin varmuuskopiointi: https://support.apple.com/fi-fi/104984
iPhonen varmuuskopiointi: https://support.apple.com/fi-fi/118426
iPadin varmuuskopiointi: https://support.apple.com/fi-fi/118426
Etsi (Find My Device) -ominaisuus pois päältä
Ota Etsi/Find My Device -ominaisuus (tai vastaava) pois päältä. Lisätietoja saat Applen sivuilta:
https://support.apple.com/fi-fi/guide/icloud/mmfc0eeddd/icloud
MDM
Yritysasiakkaiden tulee ottaa mahdollinen MDM-profiili pois päältä. Lisätietoja saat yrityksesi IT-tukihenkilöltä tai Apple-sivuilta. Huomioithan, että MDM-laiterekisteröinnin lisäksi laitteessasi saattaa olla päällä myös Etsi -toiminto. https://support.apple.com/fi-fi/102300
SIM-kortit ja tarvikkeet
Pyydämme poistamaan SIM-kortillisista laitteista SIM-kortit sekä muut tarvikkeet, kuten panssarilasit, suojakotelot ja kameransuojukset. Mikäli kyse on kuitenkin esimerkiksi laitteen latausongelmasta, huoltoon kannattaa toimittaa mukaan myös laitteen laturi.
Kuinka kauan huolto kestää?
Huoltoajat vaihtelevat viasta, laitteesta ja huoltojonosta riippuen. Nopeimmillaan esimerkiksi iPhonen lasin vaihto onnistuu C&C Aleksin myymälässä odottaessa.
Huoltoajan minimoimiseksi meillä on aina varastossa laitteiden kysytyimpiä varaosia. Harvinaisemmatkin osat saamme Apple-valtuutettuna huoltona 1-2 päivässä.
Voit seurata huoltotyösi etenemistä syöttämällä laitteen sarjanumero sekä huoltotyön numero huollon seurantaan jonka löydät ylempää sivulta.
iPadin tai Apple Watchin näyttö on rikki, mitä teen?
iPadin tai Apple Watchin pelkkää näyttöä ei voi vaihtaa, vaan koko laite on vaihdettava. Laitevaihdon hinta vaihtelee mallin mukaan. Tarkat mallikohtaiset hinnat näet ylläolevasta huoltohinnastosta.
Diagnosointikustannukset
Diagnostiikkamaksu/kustannusarvio:
iOS-laitteet 49 €
Mac 79€
Mikäli laite huolletaan kustannuarvion tai hinnaston mukaisesti, diagnostiikkamaksua ei veloiteta.
Diagnostiikkamaksu peritään jo työn vastaanotossa.
Miten valmistelen Apple-laitteen huoltoa varten?
Varmuuskopiointi
Varmuuskopioinnilla varmistat, että kaikki laitteella oleva data on turvallisesti säilössä. Voit ostaa varmuuskopioinnin lisäpalveluna tai tehdä sen etukäteen Applen ohjeiden avulla:
Macin varmuuskopiointi: https://support.apple.com/fi-fi/104984
iPhonen varmuuskopiointi: https://support.apple.com/fi-fi/118426
iPadin varmuuskopiointi: https://support.apple.com/fi-fi/118426
Etsi (Find My Device) -ominaisuus pois päältä
Ota Etsi/Find My Device -ominaisuus (tai vastaava) pois päältä. Lisätietoja saat Applen sivuilta:
https://support.apple.com/fi-fi/guide/icloud/mmfc0eeddd/icloud
MDM
Yritysasiakkaiden tulee ottaa mahdollinen MDM-profiili pois päältä. Lisätietoja saat yrityksesi IT-tukihenkilöltä tai Apple-sivuilta. Huomioithan, että MDM-laiterekisteröinnin lisäksi laitteessasi saattaa olla päällä myös Etsi -toiminto. https://support.apple.com/fi-fi/102300
SIM-kortit ja tarvikkeet
Pyydämme poistamaan SIM-kortillisista laitteista SIM-kortit sekä muut tarvikkeet, kuten panssarilasit, suojakotelot ja kameransuojukset. Mikäli kyse on kuitenkin esimerkiksi laitteen latausongelmasta, huoltoon kannattaa toimittaa mukaan myös laitteen laturi.
Kuinka kauan huolto kestää?
Huoltoajat vaihtelevat viasta, laitteesta ja huoltojonosta riippuen. Nopeimmillaan esimerkiksi iPhonen lasin vaihto onnistuu C&C Aleksin myymälässä odottaessa.
Huoltoajan minimoimiseksi meillä on aina varastossa laitteiden kysytyimpiä varaosia. Harvinaisemmatkin osat saamme Apple-valtuutettuna huoltona 1-2 päivässä.
Voit seurata huoltotyösi etenemistä syöttämällä laitteen sarjanumero sekä huoltotyön numero huollon seurantaan jonka löydät ylempää sivulta.
iPadin tai Apple Watchin näyttö on rikki, mitä teen?
iPadin tai Apple Watchin pelkkää näyttöä ei voi vaihtaa, vaan koko laite on vaihdettava. Laitevaihdon hinta vaihtelee mallin mukaan. Tarkat mallikohtaiset hinnat näet ylläolevasta huoltohinnastosta.
Diagnosointikustannukset
Diagnostiikkamaksu/kustannusarvio:
iOS-laitteet 49 €
Mac 79€
Mikäli laite huolletaan kustannuarvion tai hinnaston mukaisesti, diagnostiikkamaksua ei veloiteta.
Diagnostiikkamaksu peritään jo työn vastaanotossa.
Copyright ©
2025
Kaikki oikeudet pidätetään.
C&C Finland.
Y-tunnus: 0728151-1
Fredrikinkatu 48 A, 00100 Helsinki
Copyright ©
2025
Kaikki oikeudet pidätetään.
C&C Finland.
Y-tunnus: 0728151-1
Fredrikinkatu 48 A, 00100 Helsinki
Copyright ©
2025
Kaikki oikeudet pidätetään.
C&C Finland.
Y-tunnus: 0728151-1
Fredrikinkatu 48 A, 00100 Helsinki
Copyright ©
2025
Kaikki oikeudet pidätetään.
C&C Finland.
Y-tunnus: 0728151-1
Fredrikinkatu 48 A, 00100 Helsinki
FI